»Maria ima v sami zgodbi veliko povezav z Mario Magdaleno in devico Marijo.«
»Tako da sem dejansko začutila, da je moja vstopna točka usoda Marije Magdalene.«
»Se mi zdi, da gre predstava v tem, da se združita ta dva pola.«
»Poskušam uresničiti svoje želje, težnje, ki jih čutim, in sledim temu občutku.«
»Srečanje z občinstvom je znak okrevanja.«
»Vedno je pomemben prvi korak.«
»Dejali so mi, da se mi je zmešalo, da sem Marsovec – vse, le človek tanga ne.«
»Glasba je več kot žena, ker od žene se lahko ločiš, od glasbe pa ne. Ko se zavežeš glasbi, je ona tvoja ljubezen za vedno in z njo greš v grob.«
»Ti idiot, a ne veš? To je pravi Piazzolla, ne tisto drugo.«
»Dejali so mi, da se mi je zmešalo, da sem Marsovec – vse, le človek tanga ne. Nekdo me je pretepel na ulici pred kabaretom, ker sem po njegovih besedah spreminjal glasbo! Menim, da je šlo za čustveno težavo. Toda tradicionalni tango je dolgočasen. Ponavlja se – iste stare melodije, iste poceni harmonije. Igraš kot robot. Hotel sem narediti spremembo – to imam v krvi. Našel sem nov način skladanja in nov način igranja, nov izraz. Zapomniti si morate: Argentinci so čustveni.«